Tavaly 300 milliárd forint fölé emelkedhetett a hazai elektronikus kiskereskedelem b2c forgalma a SzEK.org és az eNET kutatásain alapuló becslése szerint. A magyarországi internetes kereskedelem követi a nemzetközi trendeket, az amerikai és európai piac mellett itthon is folyamatos a növekedés. Az amerikai piacon a megelőző évhez képest 14,6 százalékot ugrott az internetes kereskedelmi tranzakciókból származó bevétel, míg Európában a korábbi előrejelzések 12,5 százalékos növekedést becsültek 2015-re. Magyarországon is érezhető ez a dinamizmus, az elmúlt évben több, mint 20 százalékkal, azaz több ezer forinttal nőtt az átlagos kosárérték, ami így elérte a tízezer forint fölötti értéket.
Next Post
Németh a Microsoft vezetőségében
hét ápr 11 , 2016
A Microsoft vezetőségének új tagja Németh Zsolt, aki április eleje óta vezeti a partnerhálózatért felelős üzletágat. Németh április eleje óta a partnerhálózatért felelős üzletág, a One Partner Team vezetője. Azt a célt tűzte ki, hogy a hazai viszonteladói partnerhálózatból egy olyan szakértői hálózatot épít, amely az értékesítésen túl, proaktív módon, […]

És még ez is...
-
2016. szeptember 20.
Hihetetlen dologra jöttek rá a Magyar Telekomnál
-
2014. március 7.
Tavaly 40 Big Datás céget vásároltak fel
-
2012. június 22.
Az it-cégek sem válságállók
-
2013. január 14.
A Lenovo jön a stratégiai megállapodások sorában?
-
2016. október 13.
Csodaszernek tűnik a digitalizáció
-
2015. május 18.
A Magyar Telekom idén a hálózati fejlesztésekre összontosít