Tavaly 300 milliárd forint fölé emelkedhetett a hazai elektronikus kiskereskedelem b2c forgalma a SzEK.org és az eNET kutatásain alapuló becslése szerint. A magyarországi internetes kereskedelem követi a nemzetközi trendeket, az amerikai és európai piac mellett itthon is folyamatos a növekedés. Az amerikai piacon a megelőző évhez képest 14,6 százalékot ugrott az internetes kereskedelmi tranzakciókból származó bevétel, míg Európában a korábbi előrejelzések 12,5 százalékos növekedést becsültek 2015-re. Magyarországon is érezhető ez a dinamizmus, az elmúlt évben több, mint 20 százalékkal, azaz több ezer forinttal nőtt az átlagos kosárérték, ami így elérte a tízezer forint fölötti értéket.
És még ez is...
-
2017. november 5.
GDPR: észnél kell lennünk, ha emailt továbbítunk
-
2021. július 9.
A Svájci Posta többségi tulajdont szerzett a Tresoritban
-
2019. augusztus 17.
Áremelésre kényszerülhet a Lenovo
-
2022. február 11.
Német autópályaüzemeltetővel üzletel a Microsec
-
2012. június 26.
Surface-szel támogatják a siófoki víztoronyt