Az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment (BPO) szolgáltatása alapján a Xeroxot idén ismét a vezető szolgáltatók közé sorolta a Gartner kutatócég a legfrissebb Magic Quadrant felmérésében. A Xerox a mostani elismeréssel immár négy egymást követő évben érdemelte ki a Gartnertől vezető szolgáltató címet az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment területén.
És még ez is...
-
2018. október 5.
Innovációs tudástranszfer programot indított az IBM
-
2019. január 15.
Mentők: annyi a papíralapú dokumentációnak
-
2017. november 1.
A Starschema megoldását használják az ENSZ-ben
-
2017. szeptember 30.
Segít megtalálni az elpakolt mobiltelefont a Gomb… de mi van, ha a Gomb veszik el?
-
2018. szeptember 3.
Az LG vezetői felvázolták a mesterséges intelligencia jövőjét
-
2013. november 4.
Kilenc tipikus adatközpont tervezési hiba IX.