A szállodák a Facebookra költöznek

A szállodaipar szereplőinek az online jelenléten belül már a mobilalkalmazásokon és a közösségi oldalakon elérhető szolgáltatásokra is érdemes figyelniük, ha folyamatosan követni akarják a rohamosan változó piaci trendeket – állapítja meg a BDOnline.hu tanácsadó cég felmérése, amelyben a szektor ez évi fejlesztési trendjeit mutatja be. Idén robbanásszerűen fejlődni fognak a gyors és egyszerű foglalást elősegítő alkalmazások – például Facebook és mobilra optimalizált website-ok -, amelyek egyre több funkció ellátására lesznek képesek – vetíti előre Papp István, a BDO hotel és ingatlan tanácsadója. Ezért kiemelt fontosságú lesz, hogy a szállodapiaci szereplők webes szolgáltatásaikat mobil-applikáció révén, illetve érintőképernyőn is elérhetővé tegyék. A bankkártyás vagy az okostelefonról, fizetőprogramokkal való fizetés egyre népszerűbb lesz, ezért az online fizetési lehetőség is érzékelhető versenyelőnnyé válik. A BDO felmérése szerint 2012 a kedvezményes vásárlások éve lesz, azonban a kuponos értékesítéssel kapcsolatban a szakember óvatosságra int: “okos tervezéssel ugyan alkalmas lehet a szezonális hatások kivédésére, tömegessé válása azonban visszaüthet, hiszen sok esetben nem a szálloda által megkívánt vendégkört éri el, ami súlyos márkaromboláshoz is vezethet”.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

SUSE és a Dell két jóbarát

ked febr 21 , 2012
SUSE Linux Enterprise Serveren alapuló, testre szabható, integrált rendszereket tesz elérhetővé ügyfelei számára a Dell OEM Solutions részlege – a kapcsolódó szolgáltatásokkal és támogatással együtt. „Egyre több vállalat használja a Linux platformot integrált rendszereiben, a fogyasztói elektronikától kezdve az ipari irányításon és űrkutatáson át egészen a haditechnikáig. A Dell OEM termékei, […]

Friss, ropogós