A szállodaipar szereplőinek az online jelenléten belül már a mobilalkalmazásokon és a közösségi oldalakon elérhető szolgáltatásokra is érdemes figyelniük, ha folyamatosan követni akarják a rohamosan változó piaci trendeket – állapítja meg a BDOnline.hu tanácsadó cég felmérése, amelyben a szektor ez évi fejlesztési trendjeit mutatja be. Idén robbanásszerűen fejlődni fognak a gyors és egyszerű foglalást elősegítő alkalmazások – például Facebook és mobilra optimalizált website-ok -, amelyek egyre több funkció ellátására lesznek képesek – vetíti előre Papp István, a BDO hotel és ingatlan tanácsadója. Ezért kiemelt fontosságú lesz, hogy a szállodapiaci szereplők webes szolgáltatásaikat mobil-applikáció révén, illetve érintőképernyőn is elérhetővé tegyék. A bankkártyás vagy az okostelefonról, fizetőprogramokkal való fizetés egyre népszerűbb lesz, ezért az online fizetési lehetőség is érzékelhető versenyelőnnyé válik. A BDO felmérése szerint 2012 a kedvezményes vásárlások éve lesz, azonban a kuponos értékesítéssel kapcsolatban a szakember óvatosságra int: „okos tervezéssel ugyan alkalmas lehet a szezonális hatások kivédésére, tömegessé válása azonban visszaüthet, hiszen sok esetben nem a szálloda által megkívánt vendégkört éri el, ami súlyos márkaromboláshoz is vezethet”.
És még ez is...
-
2013. szeptember 12.
Stroke stop: életmentő lehet a Xerox fejlesztése
-
2012. július 20.
Számítógépes kabinettel bővül a hódmezővásárhelyi Bessenyei központ
-
2022. október 17.
GDPR: rekordbírságot kapott az Instagram
-
2016. augusztus 4.
Van, ahol már a robogómegosztás dívik
-
2024. január 2.
Öt tipp a tudatos közösségi média használatához
-
2014. november 21.
Agresszív a Google, de egyelőre hiába