A Samsung Electronics és a Facebook együttműködéséből megszületett az első 360 fokos videó, amely a közösségi oldal saját felületén tekinthető meg. A speciális technológiával rögzített tartalom a Samsung Launching People nemzetközi kampányának Be Fearless aktivitássorozatához kapcsolódik. A kezdeményezés célja, hogy segítsen a fiataloknak különböző félelmeik, jelen esetben a tériszony leküzdésében. A dél-Koreai társaság szerint a technológiai mérföldkőnek számító videó a Samsung hivatalos rajongói oldalán, Magyarországon is elérhető.
És még ez is...
-
2012. szeptember 14.
Nagy az érdeklődés a mini ERP iránt
-
2012. november 8.
Ördöngős csoportmunka tippek VII.
-
2012. augusztus 30.
GPS-t kaptak a II. kerületi mentők
-
2019. március 1.
A cégek ötöde szerint nem lehet megfelelni a GDPR-nak
-
2014. június 19.
A Xerox a jövő városát építi