‘Two Worlds, One Life’ – ez a D-Link új, high-end termékfejlesztési stratégiájának jelmondata, és az új, professzionális otthoni és irodai alkalmazásra egyaránt alkalmas amplifi termékcsalád mottója. Az új kategória piaci bevezetését egy a Vason Bourne kutatóintézet által ötszáz informatikai döntéshozó valamint ezer vásárló bevonásával végzett európai közvélemény-kutatás legfontosabb következtetése alapozta meg: legyen szó a magán- vagy az üzleti életről, a felhasználók egységesen magas elvárásokat támasztanak a mindennapokban alkalmazott technológiával szemben. A jelentés szerint az üzleti és a magánszféra minden korábbinál intenzívebb konvergenciáját mutatta: a felhasználók 45 százaléka, az üzleti döntéshozóknak pedig 72 százaléka ugyanazon gyártók termékeit használja otthon és a vállalati infrastruktúrában egyaránt.
És még ez is...
-
2012. december 20.
IVSZ: kedves kormány, légyszi, légyszi, légyszi
-
2016. január 28.
Annyira fenntartható az LG, hogy csak na!
-
2016. november 11.
Ismét költekezhetünk: nyakunkon a brutális kedvezmények napja
-
2019. június 11.
A Russmedia lett a Randivonal többségi tulajdonosa
-
2016. szeptember 14.
Digitális kőkorszakban élnek a magyar vállalkozások, de van segítség