D-Link: összefonódik a magán- és az üzleti élet

‘Two Worlds, One Life’ – ez a D-Link új, high-end termékfejlesztési stratégiájának jelmondata, és az új, professzionális otthoni és irodai alkalmazásra egyaránt alkalmas amplifi termékcsalád mottója. Az új kategória piaci bevezetését egy a Vason Bourne kutatóintézet által ötszáz informatikai döntéshozó valamint ezer vásárló bevonásával végzett európai közvélemény-kutatás legfontosabb következtetése alapozta meg: legyen szó a magán- vagy az üzleti életről, a felhasználók egységesen magas elvárásokat támasztanak a mindennapokban alkalmazott technológiával szemben. A jelentés szerint az üzleti és a magánszféra minden korábbinál intenzívebb konvergenciáját mutatta: a felhasználók 45 százaléka, az üzleti döntéshozóknak pedig 72 százaléka ugyanazon gyártók termékeit használja otthon és a vállalati infrastruktúrában egyaránt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Magyar Telekom a fentarthatóságért

szo ápr 21 , 2012
A Magyar Telekom pályázatot ír ki “Fenntartható, élhető város és település” témában, amellyel civil szervezetek szemléletformáló programjaihoz kíván támogatást nyújtani. Az elbírálás során olyan programok kerülnek kiválasztásra, amelyek hozzájárulnak a fenntarthatósági elvek minél szélesebb körbe való eljuttatásához, továbbá segítik a társadalmi és környezeti értékek hosszú távú megőrzését. A Magyar Telekom […]

Friss, ropogós