‘Two Worlds, One Life’ – ez a D-Link új, high-end termékfejlesztési stratégiájának jelmondata, és az új, professzionális otthoni és irodai alkalmazásra egyaránt alkalmas amplifi termékcsalád mottója. Az új kategória piaci bevezetését egy a Vason Bourne kutatóintézet által ötszáz informatikai döntéshozó valamint ezer vásárló bevonásával végzett európai közvélemény-kutatás legfontosabb következtetése alapozta meg: legyen szó a magán- vagy az üzleti életről, a felhasználók egységesen magas elvárásokat támasztanak a mindennapokban alkalmazott technológiával szemben. A jelentés szerint az üzleti és a magánszféra minden korábbinál intenzívebb konvergenciáját mutatta: a felhasználók 45 százaléka, az üzleti döntéshozóknak pedig 72 százaléka ugyanazon gyártók termékeit használja otthon és a vállalati infrastruktúrában egyaránt.
És még ez is...
-
2017. november 23.
KPMG Magyarország: alig tíz százalék árbevétel-növekedés
-
2016. május 8.
Sokat költenek parkolásra a Simple felhasználók
-
2020. szeptember 1.
Szerverközpontot épít Debrecenben a Dryvit Profi Kft.
-
2014. március 31.
A T-Systems bemutatott
-
2015. szeptember 24.
Az internet tönkretette a hanglemezkiadást
-
2012. május 15.
Könyvfesztivál a digitális tavasz jegyében