‘Two Worlds, One Life’ – ez a D-Link új, high-end termékfejlesztési stratégiájának jelmondata, és az új, professzionális otthoni és irodai alkalmazásra egyaránt alkalmas amplifi termékcsalád mottója. Az új kategória piaci bevezetését egy a Vason Bourne kutatóintézet által ötszáz informatikai döntéshozó valamint ezer vásárló bevonásával végzett európai közvélemény-kutatás legfontosabb következtetése alapozta meg: legyen szó a magán- vagy az üzleti életről, a felhasználók egységesen magas elvárásokat támasztanak a mindennapokban alkalmazott technológiával szemben. A jelentés szerint az üzleti és a magánszféra minden korábbinál intenzívebb konvergenciáját mutatta: a felhasználók 45 százaléka, az üzleti döntéshozóknak pedig 72 százaléka ugyanazon gyártók termékeit használja otthon és a vállalati infrastruktúrában egyaránt.
És még ez is...
-
2012. március 1.
Nem tudják a kkv-k, hogyan tűnjenek ki
-
2014. március 6.
Nővekszik a felvásárlási kedv a technológiai piacokon
-
2015. december 8.
Korrektor: hatóságosdit játszanának média-önszabályozás címen
-
2018. február 8.
Az EP megszavazta, hogy a fogyasztók szabadon rendelhessenek a neten
-
2013. november 13.
Az első százban az ABB