‘Two Worlds, One Life’ – ez a D-Link új, high-end termékfejlesztési stratégiájának jelmondata, és az új, professzionális otthoni és irodai alkalmazásra egyaránt alkalmas amplifi termékcsalád mottója. Az új kategória piaci bevezetését egy a Vason Bourne kutatóintézet által ötszáz informatikai döntéshozó valamint ezer vásárló bevonásával végzett európai közvélemény-kutatás legfontosabb következtetése alapozta meg: legyen szó a magán- vagy az üzleti életről, a felhasználók egységesen magas elvárásokat támasztanak a mindennapokban alkalmazott technológiával szemben. A jelentés szerint az üzleti és a magánszféra minden korábbinál intenzívebb konvergenciáját mutatta: a felhasználók 45 százaléka, az üzleti döntéshozóknak pedig 72 százaléka ugyanazon gyártók termékeit használja otthon és a vállalati infrastruktúrában egyaránt.
Next Post
Magyar Telekom a fentarthatóságért
szo ápr 21 , 2012
A Magyar Telekom pályázatot ír ki „Fenntartható, élhető város és település” témában, amellyel civil szervezetek szemléletformáló programjaihoz kíván támogatást nyújtani. Az elbírálás során olyan programok kerülnek kiválasztásra, amelyek hozzájárulnak a fenntarthatósági elvek minél szélesebb körbe való eljuttatásához, továbbá segítik a társadalmi és környezeti értékek hosszú távú megőrzését. A Magyar Telekom […]

És még ez is...
-
2017. november 22.
Sztárokkal bulizhatott az Invitel MTV EMA nyereményjátékának győztese
-
2014. február 14.
Lefoglalhatják az interneten vásárolt termékeket
-
2012. április 17.
Magyar Telekom: 50 forint osztalék
-
2014. június 30.
Minden, amit nem tudtál az iWiW-ről
-
2014. július 10.
ERP-bevezetés: könnyen bebetonozhatod a vállalatod