mínuszos.hu

D-Link: összefonódik a magán- és az üzleti élet

internet

‘Two Worlds, One Life’ – ez a D-Link új, high-end termékfejlesztési stratégiájának jelmondata, és az új, professzionális otthoni és irodai alkalmazásra egyaránt alkalmas amplifi termékcsalád mottója. Az új kategória piaci bevezetését egy a Vason Bourne kutatóintézet által ötszáz informatikai döntéshozó valamint ezer vásárló bevonásával végzett európai közvélemény-kutatás legfontosabb következtetése alapozta meg: legyen szó a magán- vagy az üzleti életről, a felhasználók egységesen magas elvárásokat támasztanak a mindennapokban alkalmazott technológiával szemben. A jelentés szerint az üzleti és a magánszféra minden korábbinál intenzívebb konvergenciáját mutatta: a felhasználók 45 százaléka, az üzleti döntéshozóknak pedig 72 százaléka ugyanazon gyártók termékeit használja otthon és a vállalati infrastruktúrában egyaránt.

Exit mobile version