‘Two Worlds, One Life’ – ez a D-Link új, high-end termékfejlesztési stratégiájának jelmondata, és az új, professzionális otthoni és irodai alkalmazásra egyaránt alkalmas amplifi termékcsalád mottója. Az új kategória piaci bevezetését egy a Vason Bourne kutatóintézet által ötszáz informatikai döntéshozó valamint ezer vásárló bevonásával végzett európai közvélemény-kutatás legfontosabb következtetése alapozta meg: legyen szó a magán- vagy az üzleti életről, a felhasználók egységesen magas elvárásokat támasztanak a mindennapokban alkalmazott technológiával szemben. A jelentés szerint az üzleti és a magánszféra minden korábbinál intenzívebb konvergenciáját mutatta: a felhasználók 45 százaléka, az üzleti döntéshozóknak pedig 72 százaléka ugyanazon gyártók termékeit használja otthon és a vállalati infrastruktúrában egyaránt.
És még ez is...
-
2019. június 29.
Most egy 2,7 milliárd forintos állami megrendelést kapott a 4iG
-
2016. november 7.
Harminc ezerrel nőtt a UPC előfizetők száma a harmadik negyedévben
-
2015. április 7.
NMHH: a fogyasztó egyenrangú partnerévé válik a szolgáltatójával
-
2015. április 1.
A Vodafone április elsején sem viccel
-
2020. február 21.
A Magyar Telekom vitatja a GVH döntését