A fiatalok egyre inkább az online világban találják meg azokat a tartalmakat, amiket szívesen fogyasztanak (olvasnak, hallgatnak, néznek) — derül ki az eNET a Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesülettel (HTE) közösen készített online kérdőíves kutatásából. Számukra a hagyományos médiumok (tévé, rádió) leértékelődtek, feltehetően azért, mert személyre szabott és bármikor elérhető tartalmat keresnek. Nem ők akarnak alkalmazkodni a médiához, hanem a médiától várják el, hogy alkalmazkodjon hozzájuk. Változott hozzáállásuk a tartalomhoz is, nemcsak fogyasztják, de szívesen meg is osztják azt, és egyáltalán nem csak anyagi okokból, hanem sok esetben pusztán érdekesség, vagy spontán „terméktámogatás” miatt. Vagyis a fiatalok az interneten nemcsak tartalmat fogyasztanak, de kommunikálnak, megosztanak, tartalmat továbbítanak – ezáltal közösségi teret hoznak létre.
És még ez is...
-
2012. november 4.
Kihívója akadt a Baidunak
-
2017. július 15.
5G koalíció: az Invitech drótosként is alapító tag
-
2014. június 23.
Máv: megállíthatatlanul terjed a wifi
-
2016. február 11.
Weboldallal erősíti a borturizmust Franciaország
-
2024. január 16.
Hamis webáruházakra figyelmeztet a CCC