Kihívója akadt a Baidunak

 

A kínai keresőoriás, a Baidu jelenleg a kínai piac több mint 78 százalékát mondhatja magáénak, jelentős mértékben megelőzve a 2010-ben a szárazföldi Kínából kivonuló, ezüstérmes Google-t, amely csupán 15 százalékos részesedést jegyez. A Baidura ugyanakkor a jövőben megnövekedett verseny is vár, a korábban vírusirtóiról elhíresült Qihoo 360 fejlesztésével ugyanis új szereplő lépett a kínai keresőpiacra, amely augusztus óta 7 százalékos piaci szeletet tudott kihasítani magának — írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

LG-Google: itt a Nexus 4

vas nov 4 , 2012
  Az LG és a Google bejelentette, hogy a jövő hónap elejétől kapható lesz a közös projektként megvalósított Nexus 4, a Google Nexus sorozatának legújabb tagja. „Ez az első alkalom, hogy Nexus okostelefon megalkotásában együttműködtünk az LG-vel” – mondta el Andy Rubin, a Google mobil- és digitális tartalommal foglalkozó részlegének […]

Friss, ropogós