A személyre szabott vásárlói élmény továbbfejlesztése érdekében lépett partnerségre az IBM és a Facebook. Az együttműködés keretében összekapcsolódnak az IBM felhő alapú marketingszolgáltatásai és a Facebook reklámképességei. A közösségi oldal célcsoport-szolgáltatásait egészíti ki az IBM mélyelemzési és tervezési szolgáltatása annak érdekében, hogy a reklám így valódi élményt nyújtson a megcélzott vásárlóknak – alkalmazásoktól, platformtól és időtől függetlenül. Az IBM módszertanával gyorsabban dolgozhatók ki és ültethetők át a gyakorlatba a speciális ügyféligényekre válaszoló innovációk – akár az optimális ár kialakítása, akár a raktárkészletek elemzése. A programban dolgozó szakértőket valós idejű piaci adatok segítik abban, hogy az új technológiákat egyetlen, személyre szabott termékbe integrálják.
És még ez is...
-
2018. január 20.
eNET: a 2017-es black friday kudarc volt
-
2014. május 29.
Évi több milliárd forint megtakarítást vizionál a HP
-
2020. december 11.
Az EU szabályozná az elemeket és az akkumulátorokat
-
2021. április 13.
Új terminál platformot mutatott be az Ingenico
-
2014. február 6.
A Dimension Data bekebelezte a NextiraOne-t
-
2019. március 8.
A Huawei beperelte az Amerikai Egyesült Államok kormányát