A személyre szabott vásárlói élmény továbbfejlesztése érdekében lépett partnerségre az IBM és a Facebook. Az együttműködés keretében összekapcsolódnak az IBM felhő alapú marketingszolgáltatásai és a Facebook reklámképességei. A közösségi oldal célcsoport-szolgáltatásait egészíti ki az IBM mélyelemzési és tervezési szolgáltatása annak érdekében, hogy a reklám így valódi élményt nyújtson a megcélzott vásárlóknak – alkalmazásoktól, platformtól és időtől függetlenül. Az IBM módszertanával gyorsabban dolgozhatók ki és ültethetők át a gyakorlatba a speciális ügyféligényekre válaszoló innovációk – akár az optimális ár kialakítása, akár a raktárkészletek elemzése. A programban dolgozó szakértőket valós idejű piaci adatok segítik abban, hogy az új technológiákat egyetlen, személyre szabott termékbe integrálják.
És még ez is...
-
2023. október 21.
Egyre mélyül a Kormány együttműködése a Huawei-jel
-
2013. december 16.
Magyar Telekom: 60 milliárdos hálózatfejlesztés
-
2014. november 3.
Okostelefónia: a második vonal felzárkózik
-
2012. május 4.
Távközlésben rendben a kínai-magyar barátság
-
2014. január 2.
Kész a fejlesztéspolitikai információs rendszer