Változások jönnek a Facebookon

ibm-pcA személyre szabott vásárlói élmény továbbfejlesztése érdekében lépett partnerségre az IBM és a Facebook. Az együttműködés keretében összekapcsolódnak az IBM felhő alapú marketingszolgáltatásai és a Facebook reklámképességei. A közösségi oldal célcsoport-szolgáltatásait egészíti ki az IBM mélyelemzési és tervezési szolgáltatása annak érdekében, hogy a reklám így valódi élményt nyújtson a megcélzott vásárlóknak – alkalmazásoktól, platformtól és időtől függetlenül. Az IBM módszertanával gyorsabban dolgozhatók ki és ültethetők át a gyakorlatba a speciális ügyféligényekre válaszoló innovációk – akár az optimális ár kialakítása, akár a raktárkészletek elemzése. A programban dolgozó szakértőket valós idejű piaci adatok segítik abban, hogy az új technológiákat egyetlen, személyre szabott termékbe integrálják.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Magyar csapat a Microsoft Imagine Cup globális döntőjében

pén jún 5 , 2015
Idén is lesz magyar versenyző csapat a világ egyik vezető technológiai-üzleti versenyének globális döntőjében. A Mistory egyetemistákból álló csapata képviselheti ugyanis Magyarországot a Microsoft Imagine Cup globális döntőjében – jelentette be Jean-Philippe Courtois, a Microsoft International elnöke. A Mistory csapat április végén nyerte meg Microsoft Imagine Cup magyarországi döntőjét, most […]