A foodpanda közleménye szerint a mobil rendelések részesedése folyamatosan növekszik, mióta a cég bemutatta első alkalmazását 2013-ban. A legtöbb mobil felhasználóval rendelkező országokban, így Szaúd-Arábiában, Oroszországban és Brazíliában a rendelések már több mint hatvan százaléka alkalmazáson keresztül valósul meg. Világviszonylatban az applikációt legnagyobb arányban, 62 százalékban androidos eszközre töltötték le. Afrikában, Kelet-Európában és Dél-Amerikában az androidos telepítések száma nagy arányban meghaladja az iOS installációk számát. Ugyanakkor az Apple felhasználók étvágya tűnik nagyobbnak: azokban a régiókban, ahol a foodpanda/hellofood jelen van – így Ázsiában, Kelet-Európában, a Közép-Keleten, Afrikában és Dél-Amerikában – az iOS rendszerből leadott rendelések száma kissé magasabb az Androidról érkező rendelések számánál.
És még ez is...
-
2014. május 19.
A Telenor díjazta a jövő reménységeit
-
2013. október 24.
Vodafone: itt vannak az új iPhone-ok árai
-
2015. március 17.
Durex: jön az okosszex
-
2014. június 16.
Kémprogrammal érkezik a Samsung Galaxy utánzat
-
2015. július 24.
Így ismerheted meg a határaidat: roaming akadémia
-
2019. március 14.
Most jó Elmű-Émász fogyasztónak lenni