A foodpanda közleménye szerint a mobil rendelések részesedése folyamatosan növekszik, mióta a cég bemutatta első alkalmazását 2013-ban. A legtöbb mobil felhasználóval rendelkező országokban, így Szaúd-Arábiában, Oroszországban és Brazíliában a rendelések már több mint hatvan százaléka alkalmazáson keresztül valósul meg. Világviszonylatban az applikációt legnagyobb arányban, 62 százalékban androidos eszközre töltötték le. Afrikában, Kelet-Európában és Dél-Amerikában az androidos telepítések száma nagy arányban meghaladja az iOS installációk számát. Ugyanakkor az Apple felhasználók étvágya tűnik nagyobbnak: azokban a régiókban, ahol a foodpanda/hellofood jelen van – így Ázsiában, Kelet-Európában, a Közép-Keleten, Afrikában és Dél-Amerikában – az iOS rendszerből leadott rendelések száma kissé magasabb az Androidról érkező rendelések számánál.
És még ez is...
-
2013. október 12.
Egyforintos tablet a Vodafone-tól
-
2014. október 3.
A Digi belép a mobilpiacra
-
2014. március 3.
Mobilalkalmazásokban erősítene az EU
-
2016. március 10.
Keresik a Huawei GX8 tulajdonosokat
-
2013. október 30.
Jönnek a nagyképernyős iPhone-ok
-
2012. május 4.
Büntetik az osztrák újságírókat