mínuszos.hu

Az iOS felhasználók étvágya nagyobb, mint az Androidosoké

foodpandaA foodpanda közleménye szerint a mobil rendelések részesedése folyamatosan növekszik, mióta a cég bemutatta első alkalmazását 2013-ban. A legtöbb mobil felhasználóval rendelkező országokban, így Szaúd-Arábiában, Oroszországban és Brazíliában a rendelések már több mint hatvan százaléka alkalmazáson keresztül valósul meg. Világviszonylatban az applikációt legnagyobb arányban, 62 százalékban androidos eszközre töltötték le. Afrikában, Kelet-Európában és Dél-Amerikában az androidos telepítések száma nagy arányban meghaladja az iOS installációk számát. Ugyanakkor az Apple felhasználók étvágya tűnik nagyobbnak: azokban a régiókban, ahol a foodpanda/hellofood jelen van – így Ázsiában, Kelet-Európában, a Közép-Keleten, Afrikában és Dél-Amerikában – az iOS rendszerből leadott rendelések száma kissé magasabb az Androidról érkező rendelések számánál.

Exit mobile version