Magyarországon 30-40 milliárdra becsülik a hagyományos játékok forgalmát, ennek kevesebb, mint fele, – szintén iparági becslések szerint – 13 milliárd forint körüli a videojátékok piaca. A hagyományos játékok terén 2014-ben a következő nemzetközi trendek körvonalazhatók: a felnőttek munkáját utánzó szerepjátékok népszerűsége töretlen, továbbra is erős a retrománia, valamint a kicsi, gyűjthető játékok jelenléte és tovább erősödnek az Internettel kombinált, illetve a különböző kütyükön játszható, így az okostelefonokra és a tabletekre letölthető játékok. Az azonban még a szakemberek számára sem egyértelmű, hogy a digitális játékok kiszorítják-e majd a hagyományos játékokat vagy nem. Az amerikai NPD Group piackutató cég szerint a gépek nem pótolják a társakkal és a családdal való közös játék örömét , egy másik tanulmány viszont azt állítja, hogy a legtöbbet érintőképernyős felületen és konzolos játékokkal játszanak már a 12 év alatti gyerekek is. Idén a legszembetűnőbb játékpiaci trend a elektronikus játékok körének erősödése, a mobiltelefonnal vagy táblagéppel irányítható játékautók és repülők, hagyományos táblás vagy kártyajátékok digitális változatai. Amerikai szakértők szerint azokat a technológiákat, amelyek a Consumer Electronic Show-n vagy egyéb számítástechnikai szakkiállításon megjelennek, hamarosan alkalmazni fogják a játékokban is.
Next Post
Meg kell a szívnek hasadni: felbolygatta Kínát egy színész házasságtörése
csü ápr 3 , 2014
És még ez is...
-
2013. március 26.
Samsung: 300 zsák rizzsel indult minden
-
2014. június 3.
Ismét az állam tulajdonában az Antenna Hungária
-
2014. november 25.
Nagyon összetett fejlesztés a Netpositive-nél
-
2015. augusztus 14.
Az Alphabet leányvállalata lett a Google
-
2018. július 23.
Uniós forrásból indul a Digitális Jólét Hitelprogram
-
2018. szeptember 8.
Mozgalom indult: fizessenek a Youtube és a hasonszőrű oldalak!