Nyerésre állnak a digitális játékok

marioMagyarországon 30-40 milliárdra becsülik a hagyományos játékok forgalmát, ennek kevesebb, mint fele, – szintén iparági becslések szerint – 13 milliárd forint körüli a videojátékok piaca. A hagyományos játékok terén 2014-ben a következő nemzetközi trendek körvonalazhatók: a felnőttek munkáját utánzó szerepjátékok népszerűsége töretlen, továbbra is erős a retrománia, valamint a kicsi, gyűjthető játékok jelenléte és tovább erősödnek az Internettel kombinált, illetve a különböző kütyükön játszható, így az okostelefonokra és a tabletekre letölthető játékok. Az azonban még a szakemberek számára sem egyértelmű, hogy a digitális játékok kiszorítják-e majd a hagyományos játékokat vagy nem. Az amerikai NPD Group piackutató cég szerint a gépek nem pótolják a társakkal és a családdal való közös játék örömét , egy másik tanulmány viszont azt állítja, hogy a legtöbbet érintőképernyős felületen és konzolos játékokkal játszanak már a 12 év alatti gyerekek is. Idén a legszembetűnőbb játékpiaci trend a elektronikus játékok körének erősödése, a mobiltelefonnal vagy táblagéppel irányítható játékautók és repülők, hagyományos táblás vagy kártyajátékok digitális változatai. Amerikai szakértők szerint azokat a technológiákat, amelyek a Consumer Electronic Show-n vagy egyéb számítástechnikai szakkiállításon megjelennek, hamarosan alkalmazni fogják a játékokban is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Meg kell a szívnek hasadni: felbolygatta Kínát egy színész házasságtörése

csü ápr 3 , 2014
Több mint hárommillió alkalommal továbbították, illetve kommentelték a 29 éves Ven Csang, népszerű kínai színész hűtlensége elismeréseként közzétett mikroblogbejegyzését, amelyet hivatalosan is a „műfaj” rekordjának kiáltottak ki. Az országszerte ismert színművész házasságtöréséről már a múlt hétvége óta a közösségi médiában, de még az állami sajtóban is megjelentek pletykák, híresztelések, mígnem […]

És még ez is...