Samsung: 300 zsák rizzsel indult minden

 

1938. március 1-én alapította meg Taegu városában a Samsungot egy 28 éves fiatalember, Byung-Chull Lee, mindössze 30 000 von, azaz háromszáz zsák rizs árának megfelelő alaptőkével. A név jelentése három csillag, amellyel azt kívánta jelezni, hogy „a vállalkozás nagy és erős lesz, és örökké fényesen fog tündökölni”. A Samsung ma a világ egyik leggyakrabban emlegetett márkája. Mobiltelefonok, okostévék, hűtőszekrények, mosógépek, blu-ray lejátszók, Hi-Fi tornyok, monitorok, notebookok, táblagépek, nyomtatók, robotok, autók és hajók százmilliói, sőt mi több, milliárdjai viselik ezt a nevet. A Samsung márka számos olyan területen is jelen van, amelyre senki sem gondolna. Nem sokan tudják például, hogy a kapuit 2010 januárjában megnyitó 829 méteres Burj Kalifát, a világ legmagasabb felhőkarcolója építkezésén a Samsung C&T volt a fővállalkozó, a Samsung Techwin helikoptereket és vadászgépeket is gyárt, a Samsung Everland pedig Dél-Korea legrégebbi vidámparkját, az Everland Resortot üzemelteti.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Nem szeretjük az e-számlát

ked márc 26 , 2013
  Bár az e-számlázás uniós liberalizációja, és az ÁFA jogszabályok módosítása az elektronikus számlázás elterjedését vetítik elő az elkövetkező évekre, az e-számlázástól még mindig sokan idegenkednek. Legalábbis ez derül ki a rEVOLUTION Software Kft. mikro- és kisvállalati körben végzett, ötszáz válaszadót meghaladó felméréséből. A Billentis független nemzetközi e-számlázási tanácsadó és […]

Friss, ropogós