Az IDC kutatása szerint 2013 negyedik negyedévében a táblagépek népszerűsége megközelítette a pécékét, hiszen összesen 76,9 millió darab fogyott belőlük mindössze három hónap alatt. A piac egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője a Samsung volt, amely az egy évvel korábbi időszakhoz képest 85,9 százalékkal több ilyen készüléket tudott értékesíteni. A KutatóCentrum 18-59 éves magyarországi internetezők körében végzett kutatása megerősíti a fenti tendencia hazai érvényességét: míg 2012-ben csupán a válaszadók öt, addig 2013 végére már több mint háromszor ennyien, a megkérdezettek 17 százaléka vallotta magát táblagép-tulajdonosnak.
És még ez is...
-
2021. március 23.
Népszerűek Magyarországon a Huawei okosórák és fülhallgatók
-
2022. február 1.
Átadták az OTP szuperszámítógépének első egységét
-
2012. december 27.
LG: gigantománia a CES-en
-
2024. április 3.
Hamarosan érkeznek az űj Surface-ek
-
2024. április 16.
Kipróbáltuk az AOC Agon Pro AG276QZD gamer monitort
-
2013. január 28.
Új Dell vasak