Népszerűek Magyarországon a Huawei okosórák és fülhallgatók

okosóraAz okosórák és okoskarkötők eladásait megduplázta, a vezeték nélküli fülhallgatók értékesítését pedig megháromszorozta tavaly a Huawei Technologies Magyarországon az előző évhez képest – közölte a vállalat.

A közép- és kelet-európai, balti és skandináv régióban pedig 2020 negyedik negyedévében a Huawei 22 százalékos részesedéssel átvette a vezetést az okoskarkötők, okosórák piacán. Hozzátették, hogy világszinten a vállalat tavaly 43,5 millió viselhető okoseszközt értékesített, 50,7 százalékkal többet, mint 2019-ben. Közölték, a Huawei folytatja hosszú távú stratégiáját, amely a technológiai innovációba és kutatásba történő folyamatos beruházásokon alapul. A vállalat 2019-ben a bevételeinek 15,3 százalékát – 131,7 milliárd kínai jüant – fektetett kutatás fejlesztésbe (K+F), az elmúlt évtizedben ez az összeg pedig meghaladta a 600 milliárd jüant. A Huawei több mint 170 országban van jelen, termékeit és szolgáltatásait a világ népességének csaknem egyharmada használja. A vállalat 23 kutatás-fejlesztési központot működtet világszerte, többek között az Egyesült Államokban, Németországban, Svédországban, Oroszországban, Indiában és Kínában.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.