Idén a magyarországi táblagép piac ötszörösére nőtt az előző évhez képest az eladott darabszám tekintetében. Továbbra is a hétcolos, wifi-képes készülékek az igazán keresettek Magyarországon, így a Samsung termékei közül is egy ilyen táblagép volt a legsikeresebb: a GfK adatai szerint 2013 első 10 hónapjában vásárolt tabletek közül minden kilencedik Samsung Galaxy Tab 2 7.0 WiFi (P3110) volt (önmagában elért 11,7 százalékos piacrészesedéssel). „Várakozásunk szerint 2013 után 2014 is a táblagépek éve lesz, hiszen az otthonokban a fokozatosan visszaszoruló notebookok szerepét folyamatosan veszik át a sokak számára praktikusabb, könnyebben kezelhető tabletek. Egyelőre a magyar háztartások kis hányada – az eNet felmérése szerint az internetezők 15 százaléka – rendelkezik ilyen készülékkel, így a nyugati trendekhez igazodva várható ezen okoseszközök további térhódítása. Az egyre növekvő piacot pedig az olyan, hozzáadott értéket jelentő extráinkkal kívánjuk meghódítani, mint például a Samsung Appsból ingyenesen vagy kedvezményesen elérhető alkalmazások, a gyári kiegészítők széles választéka, az ingyenes oktatási lehetőség a Samsung Allee Experience Store-ban vagy egyes modelljeinknél a prémium szervizszolgáltatás” – jelentette ki Kunos Balázs, a Samsung mobil és it üzletágának igazgatója.
És még ez is...
-
2016. június 2.
Legalább százcentiset szeretnénk
-
2013. november 29.
Az Accenture bekebelezi az evopro nagy részét
-
2013. április 24.
Oracle: egy, csak egy legény van talpon a vidéken
-
2014. szeptember 8.
Befejezték az IBM székesfehérvári szolgáltató központjának fejlesztését
-
2016. november 5.
Autómegosztó startupba fektet a Toyota
-
2017. április 20.
Kiegyezett a Google az orosz monopóliumellenes hatósággal