Táblagép-piac: 2013 a robbanás éve volt

Idén a magyarországi táblagép piac ötszörösére nőtt az előző évhez képest az eladott darabszám tekintetében. Továbbra is a hétcolos, wifi-képes készülékek az igazán keresettek Magyarországon, így a Samsung termékei közül is egy ilyen táblagép volt a legsikeresebb: a GfK adatai szerint 2013 első 10 hónapjában vásárolt tabletek közül minden kilencedik Samsung Galaxy Tab 2 7.0 WiFi (P3110) volt (önmagában elért 11,7 százalékos piacrészesedéssel). „Várakozásunk szerint 2013 után 2014 is a táblagépek éve lesz, hiszen az otthonokban a fokozatosan visszaszoruló notebookok szerepét folyamatosan veszik át a sokak számára praktikusabb, könnyebben kezelhető tabletek. Egyelőre a magyar háztartások kis hányada – az eNet felmérése szerint az internetezők 15 százaléka – rendelkezik ilyen készülékkel, így a nyugati trendekhez igazodva várható ezen okoseszközök további térhódítása. Az egyre növekvő piacot pedig az olyan, hozzáadott értéket jelentő extráinkkal kívánjuk meghódítani, mint például a Samsung Appsból ingyenesen vagy kedvezményesen elérhető alkalmazások, a gyári kiegészítők széles választéka, az ingyenes oktatási lehetőség a Samsung Allee Experience Store-ban vagy egyes modelljeinknél a prémium szervizszolgáltatás” – jelentette ki Kunos Balázs, a Samsung mobil és it üzletágának igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.