A Financial Times szerint a YouTube-nak havonta több mint egymilliárd látogatója van. Az Egyesült Államokban az online videók mellett megjelenő reklámok húsz százalékából profitál a cég, és bevételben magabiztosan megelőzi a rivális Hulu videómegosztót. A YouTube számára a jövőt azok a stúdiók (például Maker Studios, Awesomeness TV) jelentik majd, amelyek már eleve az interneten és nem a televíziós csatornákon akarják megjelentetni műsoraikat. Olyan hagyományos médiatársaságok is kezdenek betársulni ilyen stúdiók mellé, mint a Time Warner vagy a DreamWorks Animation. A YouTube tulajdonosa, a Google is saját műsorkészítő stúdiót alapított YouTube Space Los Angeles néven. A stúdió kifejezetten az új vagy feltörekvő YouTube videókészítőket célozza meg — számolt be az MTI.
És még ez is...
-
2015. április 24.
Többen neteznek mobilról, mint pc-ről
-
2016. február 29.
Aki nem terjeszt „pozitív energiát”, azt törlik
-
2015. május 21.
Elkészült a mateking.hu angolnyelvű mutációja
-
2012. július 4.
Az indiai igazságszolgáltatás visszakozott
-
2018. február 21.
Idén 300 ezer otthont kötne be a Magyar Telekom