Magyar Telekom: zökkenőmentes átállás, fennakadásokkal

 

A Magyar Telekomnál zökkenőmentesen lezajlott az új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszer bevezetésének első szakasza a hétvégén – közölte a vállalat az MTI-vel. Április 21-én, a tervezett határidő előtt befejeződött a informatikai átállás és adatmigráció, így vasárnap reggeltől a szolgáltatónál már ismét működik valamennyi ügyintézési lehetőség, beleértve a telefonos és az online ügyfélszolgálati felületeket is. A Magyar Telekom korábban közölte, hogy korszerűsíti ügyfélszolgálati és számlázási rendszerét, s az ezzel kapcsolatos informatikai átállás miatt április 17. és 21. között az ügyintézés csak részlegesen működik majd, április 20-án, szombaton pedig a társaság üzletei zárva tartanak. Az új generációs rendszer bevezetése az első szakasz lezárulta után folytatódik, és a még az idén, júliusban és októberben is lesznek a mostanihoz hasonló átállások. Októbertől a vezetékes szolgáltatást igénybe vevő teljes lakossági ügyfélkört már az új ügyfélszolgálati rendszer fogja kiszolgálni. A mobil termékekre a tervek szerint 2014-ben terjeszti ki a rendszer működését a Telekom.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Szeretteinknek ajándékozzuk az e-hulladékot

sze ápr 24 , 2013
  Az e-hulladékok veszélyeire, a hulladék megfelelő és szakszerű kezelésére és lerakásának tilalmaira hívják fel a figyelmet a környezetvédők a Föld napja alkalmából. Az e-hulladék veszélyes hulladék, tilos a kukába és a kommunális hulladékgyűjtőbe tenni, ha új készüléket vesz a vásárló élhet azzal a lehetőséggel, hogy leadja a kereskedőnél akinél […]