2013 első kilenc hónapjában négymilliárd forintos forgalmat ért el a hazai bónusz/kupon piac. Az ajánlatok révén a kínált termékekhez, szolgáltatásokhoz átlagosan 68 százalékkal olcsóbban jutottak hozzá a vásárlók, így ha kedvezmények nélküli forgalmat nézzük, akkor az értékesített ajánlatok valódi értéke meghaladta a 12,4 milliárd forintot. Az egyes bónusz/kupon piaci szereplők segítségével a vásárlók összesen 8,4 milliárd forintnyi megtakarítást értek el — áll az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. elemzésében.
És még ez is...
-
2014. december 9.
A Laptopszalon is nyert
-
2022. június 19.
A Magyar Telekom optikai hálózatot vásárol
-
2015. december 9.
Ötvenmillió eurót fektet be az Epson
-
2012. június 7.
Mátrix: az IFS-é a Metrix
-
2013. május 29.
Most jó lenni digitális szegmensnek
-
2016. július 14.
LogMeIn: tartják az évi 20 százalékos forgalomnövekedést