2013 első kilenc hónapjában négymilliárd forintos forgalmat ért el a hazai bónusz/kupon piac. Az ajánlatok révén a kínált termékekhez, szolgáltatásokhoz átlagosan 68 százalékkal olcsóbban jutottak hozzá a vásárlók, így ha kedvezmények nélküli forgalmat nézzük, akkor az értékesített ajánlatok valódi értéke meghaladta a 12,4 milliárd forintot. Az egyes bónusz/kupon piaci szereplők segítségével a vásárlók összesen 8,4 milliárd forintnyi megtakarítást értek el — áll az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. elemzésében.
És még ez is...
-
2012. november 28.
Kaszált a PayPal a Fekete Pénteken
-
2021. április 18.
Magyar Telekom: az osztalék kifizetése június 2-án kezdődik
-
2015. július 28.
Magyarországon is terjeszkedne az IDS
-
2014. április 17.
NMHH: roamingdíj-ügyben egy lépés visza
-
2016. augusztus 25.
Robotikában lát fantáziát a Xerox
-
2019. március 30.
Az árösszehasonlító eszközök működését vizsgálja a GVH