Hasít a kuponpiac

2013 első kilenc hónapjában négymilliárd forintos forgalmat ért el a hazai bónusz/kupon piac. Az ajánlatok révén a kínált termékekhez, szolgáltatásokhoz átlagosan 68 százalékkal olcsóbban jutottak hozzá a vásárlók, így ha kedvezmények nélküli forgalmat nézzük, akkor az értékesített ajánlatok valódi értéke meghaladta a 12,4 milliárd forintot. Az egyes bónusz/kupon piaci szereplők segítségével a vásárlók összesen 8,4 milliárd forintnyi megtakarítást értek el — áll az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. elemzésében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Megjött az LG Optimus L9II

pén nov 8 , 2013
Magyarországon is kapható az LG Electronics (LG) 3G-s okostelefonokat felvonultató L széria második generációjának legújabb tagja, az Optimus L9II. Az LG Optimus L9II a még jobb felhasználói élmény érdekében az LG Dual Carrier technológia segítségével maximálisan kihasználja a 3G hálózatok képességeit és kapacitását, így 3G hálózatokon is közel a 4G hálózatokra […]

Friss, ropogós