2013 első kilenc hónapjában négymilliárd forintos forgalmat ért el a hazai bónusz/kupon piac. Az ajánlatok révén a kínált termékekhez, szolgáltatásokhoz átlagosan 68 százalékkal olcsóbban jutottak hozzá a vásárlók, így ha kedvezmények nélküli forgalmat nézzük, akkor az értékesített ajánlatok valódi értéke meghaladta a 12,4 milliárd forintot. Az egyes bónusz/kupon piaci szereplők segítségével a vásárlók összesen 8,4 milliárd forintnyi megtakarítást értek el — áll az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. elemzésében.
Next Post
Megjött az LG Optimus L9II
pén nov 8 , 2013
Magyarországon is kapható az LG Electronics (LG) 3G-s okostelefonokat felvonultató L széria második generációjának legújabb tagja, az Optimus L9II. Az LG Optimus L9II a még jobb felhasználói élmény érdekében az LG Dual Carrier technológia segítségével maximálisan kihasználja a 3G hálózatok képességeit és kapacitását, így 3G hálózatokon is közel a 4G hálózatokra […]
És még ez is...
-
2014. július 14.
Egyre több a hamis USB flash meghajtó
-
2019. április 28.
Csökkent az STMicro bevétele és nyeresége
-
2015. november 7.
Az Ericsson K+F szervezete ICF díjat kapott
-
2021. október 28.
A 4iG aláírta a Telenor Montenegro megvásárlásáról szóló szerződést
-
2016. január 22.
A Foxconn megvenné a Sharpot
-
2016. március 12.
Mozijegy simán: ismerkedj a Simple-vel