Most jó lenni digitális szegmensnek

 

Idén az erős árverseny ellenére is tovább nőhet a digitális reklámpiac, amely 35,6 milliárdos értékével 2012-ben 22 százalékos részt hasított ki a csökkenő hazai reklámtortából. A digitális reklámpiacon tavaly hárommilliárd forintos bevételt termelő e-mail marketing szektor szereplői ugyancsak növekedést várnak 2013-ra, így a szektor mérete tíz-húsz százalékos bővüléssel idén elérheti a 3,5 milliárdos szintet — hangzott el az E-mail Marketing Konferencián. Kétszáz százalékkal növekedett 2012-ben az AEGONdirekt.hu – direkt e-mail marketing szolgáltatásokat kínáló és online adatbázis-építéssel foglalkozó – egoMedia üzletágának forgalma. Ez tavaly 42 millió forintra emelkedett az előző évi 14 milliós szintről. Az egoMedia forgalma idén száz százalékos emelkedéssel meghaladhatja a nyolcvanmillió forintot – hangzott el az eseményen.
Az egoMedia adatai szerint a felhasználók életmód és egészség témájú, illetve akciós termékekről és utazási ajánlatokról szóló e-maileket olvasnak el legszívesebben. Az egoMedia által 2012-ben kiküldött összesen 62 millió levél legnagyobb része, negyven százaléka a kereskedelmi szektor vállalatainak, míg 20 százaléka pénzügyi szolgáltatók megbízásából került a felhasználók elektronikus postafiókjába.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A dolgozó nép közösségi alkalmazásokat kíván

sze máj 29 , 2013
  Az Ipsos és a Microsoft 9908, legalább százfős vállalatnál tevékenykedő munkavállaló véleményére épülő közös kutatása megállapította, hogy az alkalmazottak közel fele úgy gondolja, hogy a közösségi alkalmazások fokozzák hatékonyságukat. Ezzel szemben a vállalatok több mint harminc százaléka alábecsüli ezen eszközök értékét, és gyakran korlátozza használatukat. A kutatás szerint az […]

Friss, ropogós