Kulturális intézményként elsőként a budapesti Katona József Színház lépett be a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org) iparági egyesületbe. A Katona hagyományosan törekszik az innovatív, új megoldások bevezetésére, az online értékesített jegyek arányát tekintve a hazai színházak körében az élvonalban van: a 2007-es tíz százalékhoz képest a tavalyi évadban már a jegyek közel negyven százalékát elektronikus csatornákon értékesítették. A színház új típusú értékesítési módok iránti elkötelezettségét jelzi, hogy 2012 őszén a Katona nyitotta meg – a MasterCarddal együttműködésben – Európa első készpénzmentes kávézóját, a K:antint. Magyarország egyik legismertebb és legelismertebb művészszínháza a SzEK.org-tagságtól a best practice-ek aktívabb cseréjét és vállalati kapcsolatai bővítését várja.
És még ez is...
-
2013. június 28.
Szegeden online a Tesco
-
2014. szeptember 26.
A Vodafone Red szárnyakat ad
-
2017. október 1.
CDMS: kis lépés az emberiségnek, de nagy a váminformatika területén
-
2014. június 12.
Telenor: ingyen Facebook nyáron
-
2015. augusztus 31.
Bizonyíthatóan klasszak az Invitel ICT-szolgáltatásai
-
2016. február 3.
Online békéltetés: ki segít, ha kérdésed van?