Bizonyíthatóan klasszak az Invitel ICT-szolgáltatásai

Javorniczky-Aron-InvitelA közelmúltban újabb szakmai elismerésben részesült az Invitel: a társaság informatikai üzletága első alkalommal szerezte meg az ISO/IEC 20000-1:2011 tanúsítványt. Az informatikai szolgáltatás-irányítási rendszereket minősítő tanúsítvány az Invitel ügyfelei számára nyújtott HelpDesk, szerver hosting szolgáltatásaira, helyszíni it-támogatásra és távoli infrastruktúra-üzemeltetési rendszereire – azaz az üzleti infokommunikációs szolgáltatások alapvető területeire vonatkozik, és három éven keresztül érvényes.

A megszerzett minősítések a piac felé is jelzik, hogy az Invitel mára klasszikus távközlési szolgáltatóból vezető infokommunikációs megoldásszállítóvá vált, amit az is alátámaszt, hogy a vállalat az elmúlt két évben megduplázta árbevételét az üzleti ICT-szolgáltatások értékesítése területén — olvasható a társaság közleményében. Az Invitel számára a tanúsítás elnyerése azért is fontos mérföldkő, mert jelzi, hogy az ICT-szolgáltatásunkat nemcsak a piaccal, hanem független tanúsító szervezettel is megmérettetjük – fogalmazott Javorniczky Áron, az Invitel vállalati és nagykereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.