Ma már nem csak többen látogatják mobilról, mint számítógépről a Telenor weboldalát, de az arány az online vásárlások terén is fordulópontot ért el — jelentette be a társaság. A társaság közleménye szerint a netshopos vásárlók általános elvárása, hogy a vásárlási folyamat során egyértelműen lássák a költségeket, és mobilon is hatékonyan használhassák a webshopot. Ahogy a szórakoztató tartalmak fogyasztásánál is a mobil platformok előretörése figyelhető meg, úgy mára az online vásárlások is a mobiltelefonok felé terelődnek a számítógépes felületek felől. A Telenor adatiból kiolvasható trendek alapján idén a mobiltelefonon történt online vásárlások száma már meghaladta a számítógépen bonyolított vásárlásokét.
Next Post
Simple: 630 ezer felhasználó, 3,3 millió tranzakció, csökkenő veszteségek
hét nov 19 , 2018
És még ez is...
-
2015. április 1.
Marha gyors lesz az internet 2016 végére az iskolákban
-
2012. július 24.
Jók a weben a bankok és biztosítók
-
2013. április 6.
Öt érv a bérelt vonal mellett V.
-
2013. november 26.
Célkeresztben a távközlési cégek
-
2013. október 28.
Orbán: a következő nagy versenyképességi kérdés a digitalizáció