Évente egymillió hívás, harmincezer e-mail, a nap huszonnégy órájában biztosított elérhetőség, belföldi és nemzetközi vasúti utazási információk; ezzel jellemezhető a MÁVDIREKT-et, a MÁV-START telefonos ügyfélszolgálata. A vasúttársaság 2005. óta biztosítja az utazóközönségnek a központosított telefonos elérhetőséget, amelyet januártól ismételten saját maga üzemeltet Szolnokon. A technikai hátteret a SYNERGON Integrator Kft. biztosította. Rácz Imre a kft. ügyvezető igazgatója szerint: „A Synergon által a Magyar Államvasutak részére az elmúlt években kialakított informatikai rendszer tökéletes alapot biztosított arra, hogy költséghatékonyan otthont adjon egy újabb virtuális ügyfélszolgálati felületnek. A Call Center helyiségében fali kijelző ad valósidejű tájékoztatást az ügyfélszolgálati rendszer működéséről, így a várakozók számáról oszlopdiagram formájában, a kezelők foglaltságáról, a legrégebbi várakozó várakozási idejéről. A MÁVDIREKT szolgáltatás integrálásával jelenleg közel száz munkavállaló használja a Synergon által fejlesztett rendszert a MÁV-csoport berkein belül, egyszerre több telephelyen. Az infrastruktúra azonban lehetővé teszi, hogy a kezelők száma akár 2000 főig bővíthető legyen.”
És még ez is...
-
2023. október 1.
Forrásbevonásban segít egy új alkalmazás
-
2015. február 6.
Ingyen kitakarítja az Electrolux a Gmail fiókodat
-
2014. január 31.
Kész a call-centeresek álma
-
2017. július 18.
Mesterséges intelligencia a Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásában