Mesterséges intelligencia a Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásában

A Social Command Center (SCC) következő generációs ügyfélszolgálati megoldásához bevezetett kognitív technológiák sokoldalúbb, intelligensebb és felhasználóközpontúbb modellt valósítanak meg, és több támogató csatorna kombinálásával gondoskodnak az egységes felhasználói élményről — olvasható a Fujitsu közleményében.

A kognitív technológiák – például a mesterséges intelligencia (AI) és a hangalapú biometria – használata központosítja, modulárissá teszi az SCC működését, és szervesen beépíti a megoldást a Fujitsu digitális munkahelyi (Digital Workplace) kínálatába. „A Fujitsu Social Command Centerben az ember úgy chatel a virtuális ügyintézőkkel, akár a kollégáival. A virtuális ügyintézők megértik a természetes nyelven érkező kéréseket, és így képesek például repülőjegyet rendelni, szállodát foglalni, nyomon követni a kérés aktuális állapotát, sőt akár a munkaidő-elszámolást is kitölteni. Célunk, hogy a virtuális ügyintézők előbb-utóbb átmenjenek a Turing-teszten, azaz a hívó fél ne ismerje fel, hogy géppel beszél. A gyakori támogatáskérések kiszolgálásának automatizálásával lehetővé tesszük, hogy az élő ügyintézők minden eddiginél gyorsabban reagáljanak a bonyolultabb támogatási igényekre” – magyarázza Conway Kosi, a Fujitsu menedzselt infrastruktúraszolgáltatásokért felelős vezetője az EMEIA-régióban (Európa, Közel-Kelet, India és Afrika).

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

IBM: ilyen lesz a jövő II.

sze júl 19 , 2017
Az új versenytárs már egy másik iparágból jön – ezt állítja az IBM új tanulmánya, amely a legfrissebb technológiai innovációk hatását vizsgálja az iparban és az üzleti életben. Nem a termék, az élmény a fontos Ez a személet a cégek marketinglátásmódját is megváltoztatja. Az IBM egy másik felmérésében arról kérdezték […]

Friss, ropogós