A megyei fogyasztóvédelmi felügyelőségekhez tavaly decemberben országosan körülbelül 230 panasz érkezett tartós használatra rendelt termékre, illetve 43 kifogás élelmiszerrel kapcsolatban; gyakori panasz volt a táblagépek és mobiltelefonok meghibásodása – közölte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) az MTI-vel. A táblagépek és mobiltelefonok meghibásodásával kapcsolatban a fogyasztói megkeresések elsősorban arra irányultak, hogy a minőségi kifogás megtételekor nem vettek fel jegyzőkönyvet. Többen kifogásolták továbbá a garanciális javítás elhúzódását is. Sok esetben jelezték a fogyasztók azt is, hogy nem tudták felvenni a kapcsolatot az egyes szervizekkel.
És még ez is...
-
2016. január 28.
300 millió: Komló módosította a Magyar Telekommal kötött szerződését
-
2014. január 17.
Sinen a cseh Telefónica eladása
-
2013. november 17.
Már kasszíroz az első pc-alapú pénztárgép
-
2017. december 24.
GVH: enyhe büntetés a sokszorosan visszaeső Vodafone-nak
-
2014. április 1.
Undorítóan nagyot nőtt a Huawei profitja
-
2017. november 9.
Deutsch értékesítené az állami adatvagyont?