Modernizálta ügyfélszolgálati rendszerét a Hungaropharma Zrt. Magyarország legnagyobb gyógyszer-nagykereskedője azért vezeti be az SAP CRM megoldását, hogy magasabb színvonalon tudja kiszolgálni ügyfeleit, és hatékonyabbá tegye telefonos rendelésfelvételét. „A bevezetésnek köszönhetően eddig 30 százalékal növekedett a rendelésfelvétel hatékonysága, és tizedére csökkent a hívások visszakereshetőségének ideje. Reklamáció kivizsgálása esetén pedig komoly segítséget nyújt a magas szintű folyamatnaplózás” — mondta Simon Zoltán, a Hungaropharma informatikai igazgatója, az implementáció szakmai irányítója. A bevezetést a SAP Hungary Kft. egyik partnercége, az ERP Consulting Zrt. szakemberei végezték.
És még ez is...
-
2019. szeptember 8.
Nehogy már a porszívó adjon tanácsot… pedig de
-
2016. december 12.
Egy lépés vissza: december közepétől szünetel a mobilos jegyvásárlás
-
2024. február 11.
Fura: nem szeretünk a jegypénztár előtt sorba állni
-
2019. július 4.
Vesztésre áll a számlatömb