SAP bevezetés a Hungaropharmánál

Modernizálta ügyfélszolgálati rendszerét a Hungaropharma Zrt. Magyarország legnagyobb gyógyszer-nagykereskedője azért vezeti be az SAP CRM megoldását, hogy magasabb színvonalon tudja kiszolgálni ügyfeleit, és hatékonyabbá tegye telefonos rendelésfelvételét. „A bevezetésnek köszönhetően eddig 30 százalékal növekedett a rendelésfelvétel hatékonysága, és tizedére csökkent a hívások visszakereshetőségének ideje. Reklamáció kivizsgálása esetén pedig komoly segítséget nyújt a magas szintű folyamatnaplózás” — mondta Simon Zoltán, a Hungaropharma informatikai igazgatója, az implementáció szakmai irányítója. A bevezetést a SAP Hungary Kft. egyik partnercége, az ERP Consulting Zrt. szakemberei végezték.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.