Modernizálta ügyfélszolgálati rendszerét a Hungaropharma Zrt. Magyarország legnagyobb gyógyszer-nagykereskedője azért vezeti be az SAP CRM megoldását, hogy magasabb színvonalon tudja kiszolgálni ügyfeleit, és hatékonyabbá tegye telefonos rendelésfelvételét. „A bevezetésnek köszönhetően eddig 30 százalékal növekedett a rendelésfelvétel hatékonysága, és tizedére csökkent a hívások visszakereshetőségének ideje. Reklamáció kivizsgálása esetén pedig komoly segítséget nyújt a magas szintű folyamatnaplózás” — mondta Simon Zoltán, a Hungaropharma informatikai igazgatója, az implementáció szakmai irányítója. A bevezetést a SAP Hungary Kft. egyik partnercége, az ERP Consulting Zrt. szakemberei végezték.
És még ez is...
-
2022. augusztus 12.
Spórolós tippcsokor I.: Ne szaladgálj a postára!
-
2016. április 2.
Így juthatnak értékes információkhoz a vállalatok
-
2012. december 14.
A GTS a BaseN-t választotta
-
2012. október 2.
IT-fejlesztés az árvízvédelem érdekében
-
2018. január 12.
Nem feltétlenül a jó pár kapcsolat a jó párkapcsolat titka
-
2019. december 16.
Magyar Posta: fontos dátum december 19-e