Lassul a növekedés a magyar internetes kiskereskedelemben, ugyanakkor a belföldi online piac bevétele csaknem 18 százalékkal emelkedett 2017-ben az előző évhez képest, így háromszor akkora bővülést ért el, mint a kiskereskedelem — állítja Madar Norbert, a GKI Digital üzletágvezetője. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása szerint, tavaly az online piac forgalma megközelítette a 365 milliárd forintot, a lassuló növekedés ellenére a magyar piacon működő webáruházak 83 százaléka eredményesebb évet zárt 2017-ben, mint egy évvel korábban. A teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 4,3 százaléka származik internetes értékesítésből. A várakozások szerint ebben az évben a tavalyihoz hasonló lehet a növekedés üteme, a kereslet stabil, a 15-18 százalékos bővülés hosszabb távon is fenntartható – jelezte Madar.
És még ez is...
-
2022. augusztus 20.
Utazhatnak külföldre az ukrán exportorientált vállalatok férfi alkalmazottai
-
2020. december 4.
Német technológiai díjat nyert a magyar AXS Motionsystems
-
2013. április 21.
MÁV: átver az ELVIRA
-
2021. szeptember 13.
Állítólag az 5G csökkentheti a vidék lemaradását
-
2019. július 16.
Jászai (is) a saját lábára állt
-
2019. május 17.
DVB-T: érdekes lenne, ha nem az Antenna Hungária nyerne