Az Ericsson és az AT&T Drive Studio közös tanulmányából kiderül, hogy az okos jármű funkciók és szolgáltatások várhatóan jelentősen befolyásolják majd az ügyfelek jövőbeni járművásárlási döntéseit. Az adatok olyan nemzetközi ügyfelektől származnak, akik a következő öt évben terveznek új autót vásárolni. A felmérést az Ipsos végezte 2014 júliusában és augusztusában. „Az adatokból világosan láthatók annak jelei, hogy az okos autó funkciók a jövőben fontos szolgáltatásnak számítanak majd az autóvásárlások során” – jelentette ki Arun Bhikshesvaran, az Ericsson marketingigazgatója. Mint elmondta, a tanulmányból az is kiderül, hogy az átalakulás világméretű lesz, mely egy olyan világot eredményez, ahol a fogyasztók az összes piacon és az összes autómárka esetében elvárják e szolgáltatások meglétét. Most lépünk a csatlakoztatott jármű innovációk új korszakába, ezek rövidesen életünk összes aspektusát integrálják majd.
És még ez is...
-
2014. március 25.
Nyilvánosságra hozzák a Vatikán titkait
-
2014. december 26.
Olcsóbb lehet az internetes forgalomkicserélés
-
2015. július 24.
Új IoT-rendszert mutatott be a Cisco
-
2012. augusztus 28.
Nem álom a beltéri navigáció
-
2014. február 3.
E-recept: Szerbia elhúz Magyarország mellett