Az Ericsson és az AT&T Drive Studio közös tanulmányából kiderül, hogy az okos jármű funkciók és szolgáltatások várhatóan jelentősen befolyásolják majd az ügyfelek jövőbeni járművásárlási döntéseit. Az adatok olyan nemzetközi ügyfelektől származnak, akik a következő öt évben terveznek új autót vásárolni. A felmérést az Ipsos végezte 2014 júliusában és augusztusában. „Az adatokból világosan láthatók annak jelei, hogy az okos autó funkciók a jövőben fontos szolgáltatásnak számítanak majd az autóvásárlások során” – jelentette ki Arun Bhikshesvaran, az Ericsson marketingigazgatója. Mint elmondta, a tanulmányból az is kiderül, hogy az átalakulás világméretű lesz, mely egy olyan világot eredményez, ahol a fogyasztók az összes piacon és az összes autómárka esetében elvárják e szolgáltatások meglétét. Most lépünk a csatlakoztatott jármű innovációk új korszakába, ezek rövidesen életünk összes aspektusát integrálják majd.
És még ez is...
-
2016. december 15.
Ez a jövő: a 10 legfontosabb fogyasztói trend 2017-ben VIII.
-
2016. június 26.
Telefonon is javítható a hibás szja-bevallás
-
2019. március 26.
Már webes felületen is elérhető az e-kárbejelentő
-
2015. április 8.
Sose gondolnád, mi a gond e-maillel
-
2019. május 23.
Nyakunkon az e-jegyrendszer kísérleti programja
-
2018. szeptember 3.
Tudd, hogy a virtuális szerver nem csak zöldebb, de olcsóbb is