A Facebook helyben fogja könyvelni reklámbevételeit

A Facebook helyben, a tevékenysége szerinti országokban fogja könyvelni reklámbevételeit ahelyett, hogy dublini székhelyén venné nyilvántartásba azokat — jelentette be a közösségi médiaportál.

Dave Wehner, a cég pénzügyi vezetője blogbejegyzésében tudatta, hogy a Facebook vezetése úgy döntött, a jövőben helyi értékesítési struktúrára áll át azokban az országokban, amelyekben irodája támogatja a helyi hirdetőknek történő értékesítést. Mint elmondta, ez azt jelenti, hogy a reklámokból keletkező bevételeket a továbbiakban nem a dublini nemzetközi székhely rögzíti majd, hanem a cég helyi irodái tartják nyilván azokat. A Facebook úgy hiszi, hogy ez az értékesítési struktúrára nagyobb átláthatóságot biztosít majd. Wehner tájékoztatása szerint a közösségi médiaportál 2018-ban hajtja végre a változtatást, és 2019 első felében kívánja befejezni az új értékesítési struktúráját.

Az Európai Bizottság várhatóan márciusban terjeszti elő jogalkotási javaslatát azon multinacionális digitális vállalatok megadóztatásáról, amelyeket azzal vádol, hogy a nyereségük után fizetendő járulékukat alacsony adókulcsú uniós tagországokban róják le, például Írországban, vagy Luxemburgban.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Így válhat modern, digitális szülővé V.

pén dec 15 , 2017
ShareTweetPinShareA téli szünetben több idejük van a csemetéknek az internetezésre, így fontos, hogy időben felkészítsük őket a biztonságos használatra. Az Invitel NetBarát blogja összegyűjtött néhány tippet, amelyek segítségével tudatos digitális szülővé válhat. 5. Segítő kéz Főleg az első időszakban, néha nem árt ránézni a gyermekünk profiljára, és segíteni, ha problémás […]
ZX-81

És még ez is...