Felejtős a Facebook

facebookA hosszú távú, hatékonyabb működés érdekében a magyar vállalatoknak tanácsos egy saját, a Facebooktól független, aktív közösséget, például egy céges blogot létrehozniuk – mondta Gombos Zsolt Facebook-szakértő, az Online Marketing Akadémia (OMA) alapítója. A szakértő azoknak a cégeknek, amelyek támaszkodni akarnak a közösségi médiára, az online marketingben a csatornák változatos használatát javasolja, valamint a tudatos forgalomterelést a teljes mértékben ellenőrzés alatt tartható, saját kommunikációs csatorna felé. A továbbiakban pedig email- és remarketing segítségével az egyszeri látogatók precízen újracélozhatók. A minőségi tartalommal rendelkező írásokkal és az olvasóktól származó hozzászólásokkal aktív közösség építhető, illetve a látogatók a vállalat weboldalára terelhetők – véli Gombos.

A szakértő szerint a Facebook gyors növekedése miatt, számos magyar vállalat abba a hibába esett, hogy céges kommunikációját nagy mértékben, esetleg kizárólag a közösségi média ingyenes üzleti szolgáltatásaira alapozta. Hozzátette: a magyar cégek többsége ugyanakkor rosszul viseli, hogy a Facebook, 2012-es tőzsdére lépését követően, mint ingyenes közösségi média marketing eszköz megszűnt, így a cégek számára a követők 80-95 százaléka csak egy bizonyos összegért cserébe elérhető. Az „ingyenes illúzió” összeomlása ellenére a Facebook népszerűsége egyelőre töretlen, Magyarországon jelenleg 4,8 millió felhasználója van, amelyből az aktív látogatók száma 3,9 millió. A cégek többsége alternatív megoldások helyett egyelőre vagy elfogadta a költségnövekedést, vagy árat emelt, és ezt a fogyasztókkal fizettette meg – jelentette ki a szakember az MTI beszámolója szerint.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Egységes kommunikációs szolgáltatások: a GTS bemutat

sze júl 23 , 2014
ShareTweetPinShareA GTS Central Europe (GTS) bejelentette új egységes kommunikációs szolgáltatásának bevezetését, amely a hang alapú, az üzenetküldési és együttműködési szolgáltatások összevonásával könnyíti meg a vállalati felhasználók életét. A GTS egységes kommunikációs (Unified Communications – UC) kínálata egyetlen platformba integrálja a különféle kommunikációs és együttműködési eszközöket. Az alkalmazás minden, a főbb […]

És még ez is...