Webshop indítás: így lehet elkerülni a leggyakoribb hibákat 3.

facebookVan néhány tévhit, amelybe a kezdő webáruház tulajdonosok készpénznek vesznek és emiatt a kezdeti lelkesedést hamar lelohasztja a kudarc.

„Nem költök reklámra, majd a közösségi média felkapja”
Állítólag 7,09 millió magyar használja a közösségi médiát, de hirdetések nélkül nem lehet elérni őket. A legutolsó adatok szerint egy magyar internetező évente átlagosan 17 alkalommal vásárol az internetről. Viszont fontos tisztán látni, hogy az aktív online vásárlók 38 százalékát Budapest és Pest megye lakossága teszi ki. A többi megye fogyasztása egyenként kettő-öt százalék közé tehető. Tehát egy frissen induló vállalkozásnak, ha rendelkezik is saját bolttal, érdemes figyelembe vennie, hogy honnan vásárolnak a legtöbben online, és tudatos kommunikációval elérni a potenciális vásárlókat.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az ABB szerint a jövő 2.

hét márc 28 , 2022
Az ABB az ügyfelekkel folytatott beszélgetések, a piackutatás és egy 250 vállalat körében, több iparágban végzett globális felmérés alapján három kulcsfontosságú tendenciát tárt fel, amelyek 2022-ben meghatározzák a robotok iránti keresletet. Az e-kereskedelem fellendülése felgyorsul A fogyasztói magatartás és elvárások arra késztetik a vállalatokat, hogy új utakat találjanak a kereslet […]
robot

Friss, ropogós