Újpesten elkezdték a közigazgatás elektronizálását

Szoftver, prompt

DOS-promptÚjpest Önkormányzata annak érdekében, hogy mielőbb megvalósítsa a modern közszolgáltatási rendszert, az Államreform Operatív Program keretében elindította saját projektjét. Első lépésben idén márciusban közvélemény-kutatásokat végeztetett arról, hogy az újpesti lakosok milyen közszolgáltatásokat vesznek legtöbbször igénybe, és mennyire vannak megelégedve azok minőségével. Ennek feldolgozása után a Polgármesteri Hivatal belső szakmai csapata két tanulmányt készített, amelyekben az önkormányzat feladatait és azok optimalizálásának lehetőségét vizsgálták felül. Áttekintették, hogy hogyan valósítható meg az e-közigazgatásra való átállás, hogy lehet kialakítani a megfelelő hivatali létszámot, illetve hogyan kell majd módosítani a helyi rendeleteket és szabályzatokat. A tanulmányok eredményeinek ismeretében került sor a Polgármesteri Hivatal két egysége, a Közterület-felügyelet és a Városüzemeltetési Főosztály közszolgáltatásának modernizálására. Az önkormányzat megvásárolta a Synaptel Munkaerő Irányítás szoftvert és az ahhoz szükséges eszközöket. Az ezeket használó munkatársak elsajátították a működtetési ismereteket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Fel!