mínuszos.hu

Újpesten elkezdték a közigazgatás elektronizálását

Újpest Önkormányzata annak érdekében, hogy mielőbb megvalósítsa a modern közszolgáltatási rendszert, az Államreform Operatív Program keretében elindította saját projektjét. Első lépésben idén márciusban közvélemény-kutatásokat végeztetett arról, hogy az újpesti lakosok milyen közszolgáltatásokat vesznek legtöbbször igénybe, és mennyire vannak megelégedve azok minőségével. Ennek feldolgozása után a Polgármesteri Hivatal belső szakmai csapata két tanulmányt készített, amelyekben az önkormányzat feladatait és azok optimalizálásának lehetőségét vizsgálták felül. Áttekintették, hogy hogyan valósítható meg az e-közigazgatásra való átállás, hogy lehet kialakítani a megfelelő hivatali létszámot, illetve hogyan kell majd módosítani a helyi rendeleteket és szabályzatokat. A tanulmányok eredményeinek ismeretében került sor a Polgármesteri Hivatal két egysége, a Közterület-felügyelet és a Városüzemeltetési Főosztály közszolgáltatásának modernizálására. Az önkormányzat megvásárolta a Synaptel Munkaerő Irányítás szoftvert és az ahhoz szükséges eszközöket. Az ezeket használó munkatársak elsajátították a működtetési ismereteket.

Exit mobile version