A Cisco és a virtuális személyes találkozás

 

A Cisco friss felmérése szerint az ügyfelek egyre inkább személyre szabott pénzügyi szolgáltatásokat várnak a bankoktól. A nyolc országban 5 300 válaszadó megkérdezésével készült kutatás szerint az ügyfelek 26 százaléka otthagyná jelenlegi bankját, ha megszűnne a személyes szolgáltatás és tanácsadás. A bankok ugyanakkor nem tudnak minden egyes bankfiókban valamennyi szakterületre szakértőket alkalmazni. A Cisco ezekre az igényekre válaszul mutatta be a  Remote Expert Smart Solution for Retail Banking megoldást, amely nagy felbontású videokapcsolaton keresztül, virtuálisan valósítja meg a személyes találkozást az ügyfelek és a speciális hitelezési, vagyonkezelési vagy egyéb pénzügyi területen szakértelemmel bíró tanácsadók között.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Felhőtévhitek és a valóság V.

hét júl 9 , 2012
  A NAVIGATOR Informatika Zrt. szakértői szerint tévhit, hogy a vállalati alkalmazottaknak sok idejét veszi igénybe, mire megtanulnak az új rendszerben dolgozni. Kétségtelenül igaz, hogy némi átképzéssel jár a felhőalapú informatikára történő áttérés, a NAVIGATOR tapasztalatai szerint azonban ez olyan csekély kellemetlenséget okoz, amely nem mérhető össze az azonnal érezhető […]
felhő