Megváltozott a HONOR webcíme, a korábbi hihonor.com helyébe a honor.com lép.
George Zhao vezérigazgató szerint az angol „honor” kifejezés egy erős, többjelentésű szó, ami jelenthet becsületet, tiszteletet, de kitüntetést is: ezek pedig mind egybevágnak a vállalat céljaival, stílusával és elköteleződéseivel. „A honor.com domain átvétele természetes lépése a folytonos fejlődésünknek” – mondta Zhao. A mobilgyártó három évvel ezelőtt vált a szankciókkal sújtott Huawei független márkájává, és akkor öt stratégiai prioritást határozott meg amellett, hogy kulcsfontosságú üzleti fókuszait is körülírta. Célja az volt, hogy csúcskategóriás készülékekkel szálljon versenybe az okostelefon-ipar vezető márkáival.
Hardverfronton folyamatosan újított, forradalmi innovációkkal kínálva új lehetőségeket a fogyasztóknak. A könnyű és vékony, hajlítható Magic V2 készülékkel alternatívát kínál a hagyományos okostelefonokkal szemben, míg a Magic5 szériával az első olyan márka lett az iparban, amely ilyen szinten alkalmazott szilícium-szén akkumulátorokat. A Magic6 szériával bevezette a sportfotózáshoz tökéletes LOFIC technológiát, amit korábban az önvezető autóknál alkalmaztak. A friss ötletekkel együtt a kínai beszállítópartnereknek is számos új lehetőséget hozott a HONOR, összekapcsolva őket a nemzetközi piaccal, hogy együtt határozhassák meg a fogyasztói elektronika jövőjét.Az elmúlt időszakban a kínai vállalat Európa legnagyobb szolgáltatóival is megállapodott, az ő kínálatuk közt szerepeltetve készülékeit. Ez a folyamatos fejlődés vezethetett ahhoz, hogy 2023 utolsó negyedévében a cég egyike volt az öt legnagyobb márkának – nemcsak Európában, hanem a Közel-Keleten és Latin-Amerikában is.