Az Acer Magyarország megőrízte vezető helyét a magyar mobil PC (notebook, netbook) piacon. Ráadásul a cég immár ötödik éve zsinórban vezeti a hazai notebook/netbook eladási listát termékeivel. A márkacsoport (Acer, Emachines, Packard Bell) előnyét a hordozható számítógépek csoportjában az is mutatja, hogy annak ellenére, hogy csupán hatodik pozíciót foglalt el az asztali PC-k mezőnyében, összesítésben sikerült a második helyen zárni a teljes PC szegmens (asztali és mobil PC-k) versenyében. Az Acer sikerének titka (a cég szerint) a jól integrált Multi Brand -több márkán alapuló- stratégia, amelynek keretében sikeresen tudja kiszolgálni az összes vásárló réteg igényeit a belépőszinttől egészen a csúcskategóriáig.
Next Post
A magyar kisvállalatok bíznak a felhőben
sze febr 29 , 2012
A magyar kis-és középvállalkozások 54 százaléka véli úgy, hogy a számítógépes technológia határozza meg, hogy üzletmenetük a válság alatt jelentősen javul, vagy csupán túlélik a nehéz időszakot – derül ki abból a kutatásból, amelyet a Microsoft megbízásából készítettek el. A Számítási felhő a kis-és közepes vállalkozások körében című felmérésből kiderült, […]

És még ez is...
-
2014. június 17.
Nyakatekert: itt az új Acer Veriton Z4 sorozat
-
2012. június 6.
Napelemes billentyűzet a Logitechtől
-
2016. augusztus 16.
Ezt ajánlja a Dell az iskolakezdéshez
-
2022. június 24.
Új okoskarkötőt dobott piacra a Huawei
-
2015. április 10.
Új 24 hüvelykes referenciaképernyő a Canontól