Nagy lépés az emberiségnek: a sorbanállást is digitalizálják

Digitális sorban állást vezet be a Magyar Vöröskereszt a véradásnál, illetve az egészségügyi vizsgáztatásnál egy díjazott szoftver támogatásával. Kardos István, a Magyar Vöröskereszt főigazgatója szerint a járvány idején nagyon fontossá vált, hogy az egészségügyi kockázatokat csökkentő szolgáltatásokat vezessenek be. Ez különösen érvényes két legnagyobb ügyfélforgalmú tevékenységükre, a véradásra és a jogosítvány megszerzéséhez szükséges egészségügyi vizsgáztatásra, mert a biztonságos környezettel egyaránt óvják saját munkatársaikat és ügyfeleiket is. Ezt a biztonságot erősíti a digitális sorban állás lehetősége is – vélekedett a főigazgató.

Kövesdán Gyula a Linistry Zrt. vezérigazgatója emlékeztetett arra, hogy a kutatások szerint egy ember életében mintegy fél évet tölt el tétlen sorban állással. Ezt az időt csökkentheti jelentősen az a szoftver, amelynek alkalmazásával az üzleti felhasználók forgalomnövekedést érhetnek el – mondta a vezérigazgató. A szoftver gyakorlatilag egy digitális sorszámhúzó, ám a felhasználónak nem kell az ügyintézés helyszínére elmennie a sorszánért, hanem a szoftver segítségével letöltheti azt, majd a programban nyomon követheti, hogy várhatóan mikor kerül sorra, és erről értesítést is kap. Vagyis azt az időt, amelyet a helyszínen tétlen várakozással töltene el, másra fordíthatja.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.