Megújult az OTP Portálok oldal

otpportalok.huKülcsínjében és belbecsében is többé-kevésbé megújult az integrált cafeteria ügyfélportál, az otpportalok.hu.

Folytatja cafeteria juttatásaihoz kapcsolódó digitális fejlesztéseit az OTP Csoport. A megújult SZÉP kártya applikáció, valamint az OTP Nyugdíjpénztárnál és Egészségpénztárnál elérhető elektronikus ügyintézési lehetőségek mellett, december 6-án megújult az OTP Portálok oldal. A megújult külső mellett az 1,65 millió OTP SZÉP kártya birtokos, 286 ezer Egészségpénztári és 237 ezer Nyugdíjpénztári tag számára most még egyszerűbb lesz a regisztráció, a belépés és az oldal használata. Megújult az ügyfélportál dizájnja, így mind a megszokott és működésükben változatlan funkciók, mind a mélységében újratervezett folyamatok egy kellemesebb, korszerűbb külső megjelenést kaptak. A regisztráció és a belépés folyamata egyszerűbb lett, amivel naponta több ezer ügyfél ügyintézését könnyítik meg a szolgáltatók. Emellett az ügyfélportál látogatói az eddiginél könnyebben tudnak majd hozzáférni az egyik legnépszerűbb funkcióhoz, az egyenleg lekérdezéshez.

Az OTP Egészségpénztár tagjai a felületen keresztül tudnak megjelölni kedvezményezetteket, aktiválhatják és letilthatják egészségkártyájukat, megköthetik egészségbiztosítási szolgáltatásukat, valamint kereshetnek az egészségpénztári befizetésekkel megvásárolható termékek, valamint az egyik legnagyobb hazai pénztár szolgáltató partnerei között. Sőt az oldalon keresztül akár az OTP Nyugdíjpénztár, akár az Egészségpénztár tagjai tudnak pénztári befizetéseket intézni bankkártyájuk segítségével. A nyugdíjpénztár tagjai emellett előzetesen időpontot is foglalhatnak a személyes ügyfélszolgálatra. Az OTP SZÉP kártya birtokosai az OTP Portálok felületén az egyenlegük lekérdezése mellett intézhetik kártyaügyeiket, megtalálhatják a hozzájuk legközelebb található elfogadóhelyeket, illetve az előlegfizetési funkciónak köszönhetően, akár előre kifizethetik a családi pihenés költségeit. A felület fejlesztése ezzel nem áll le, az OTP csoport célja, hogy a következő év során, folyamatosan alkalmazkodva az ügyféligényekhez tovább fejlessze az OTP Portálok felületét.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Még zöldebb... egyszerűbb lesz a digitális ügyfél-azonosítás

ked dec 15 , 2020
ShareTweetPinShareJelentősen leegyszerűsíti az elektronikus ügyfél-azonosítást a pénzügyi intézmények számára egy 2022 januárjától életbe lépő törvénymódosítás, amellyel a bankok a fogyasztók főbb azonosító adatait gyorsan, ingyen átvehetik az azonosításhoz a közhiteles nyilvántartásokból – hívta fel a figyelmet a Magyar Nemzeti Bank (MNB). Az Országgyűlés által novemberben elfogadott új jogszabály lehetőséget teremt […]
kém, ügynök

És még ez is...