Az álom: egyetlen kábelen megkapni mindent

 

A kis- és középvállalkozások több mint kétharmada számára vonzó alternatíva, hogy minden informatikai szolgáltatást egyetlen kábelen kapjon meg. Többek között ez derül ki abból a kérdőíves felmérésből, amelyet az ACE Telecom végzett ügyfelei körében. A magyar internetszolgáltató a beérkező válaszokat figyelembe véve alakította ki elsősorban KKV-kra szabott Virtuális szerver és Virtuális telefonközpont szolgáltatásait. A Virtuális szerver és Virtuális telefonközpont szolgáltatások elindítását megelőző felmérés során összesen 157 informatikai és gazdasági döntéshozó válaszolt informatikai infrastruktúrával kapcsolatos kérdésekre. A válaszadók 68 százaléka jelezte, hogy nyitott a virtualizációs szolgáltatások igénybevételére, és az is kiderült, hogy jelenleg 58 százalékuk még nem használ ilyet. Azoknak a vállalatoknak, amelyek már élnek a virtualizáció biztosította lehetőségekkel, pozitívak a tapasztalatai. A három leggyakrabban említett érv a szolgáltatások virtualizálása mellett a rugalmasság, a költséghatékonyság és a rendelkezésre állás növelése. A felmérés adatai alapján az ACE Telecom a telefonközpontok virtualizálása terén vár igazi áttörést, ugyanis jelenleg csak a válaszadók 18 százaléka alkalmaz ilyet, a következő egy évben viszont 29 százalékuk tervezi telefonszolgáltatása virtualizálását.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Wayra: akár 50 ezer euró támogatás

szo dec 15 , 2012
  A Telefónica elindítja Wayra programját és várja az innovatív technológiai ötleteket. A programban a magyar vállalkozások is indulhatnak a regionális pályázaton. A nyertes projektek legfeljebb 50 ezer euró támogatást kapnak és 300 milliós potenciális ügyfélkörhöz kapnak hozzáférést. A Wayra program fő célja az innovatív technológiai projektek támogatása és piaci […]