Még csak 15 éves, de már egymillió telefont adott el

Várkonyi Balázs eMAGMűködésének első tizenöt éve alatt egymillió darab okostelefont és csaknem háromszázezer tévékészüléket értékesített az Extreme Digital. Ez idő alatt a korábbi slágerterméknek számító DVD-lejátszókat az okostévék váltották fel, a nem elektronikai termékek eladásainak aránya pedig egyről húsz százalékra nőtt. Kezdetben a vállalatnak csupán egy üzlete volt a budapesti Visegrádi utcában, ahol digitális fényképezőgépeket, számítógép-alkatrészeket és pc-ket árusítottak. Bár akkoriban az online értékesítés itthon még gyerekcipőben járt, a webáruházat az alapítók, Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula azért indították el, hogy kiterjeszthessék tevékenységüket az ország teljes területére.

Az Extreme Digital azóta Magyarország legnagyobb forgalmú e-kereskedőjévé nőtte ki magát, üzlethálózata pedig az évek során tizenhétre bővült, de hat másik országban is jelen van. Míg az indulás évében az alapítók mellett csupán három kolléga dolgozott a cégnél, 2010-ben már száz felett volt, jelenleg pedig csaknem háromszáz főt tesz ki a létszám. Míg tíz évvel ezelőtt a nem elektronikai termékek az eladások alig egy százalékát tették ki, mostanra már csaknem húsz százalékot is elér ezeknek az aránya, ami többek közt annak köszönhető, hogy már kerti bútort, könyveket és pelenkát is lehet rendelni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A magyar vállalatok hatékonyabbak, mint nemzetközi társaik

hét szept 11 , 2017
A nemzetközi kereskedelemben való részvétel kihívást jelent mind a magyar, mind a nemzetközi kis-és középvállalatoknak. Épp ezért a kkv-k alacsony hányada foglalkozik nemzetközi kereskedelemmel: Magyarországon mindössze 19 százalék teszi ezt, ami megegyezik a globális átlaggal. A magyar vállalatok hatékonyabban használják az online eszközöket, mint nemzetközi társaik. Míg Magyarországon az exportőrök […]
Kiskereskedelem, kosár

És még ez is...